149,00 kr*

Reviews on

Hantlar PVC 2x3 KG

4.69 / 5 1174 Synpunkter
1147 personer rekommenderar denna produkt

At Decathlon, reviews are reliable.

7 Synpunkter Delete filter
  • Man
    20-29 år
    27 juni 2018
    Use since 2 till 8 veckor
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    Dumbles upper layer break

    Very bad quality dumbles material used, within a month there are several cracks starts appearing on the dumbles and now they are spreading more

    Brand's answer :

    Hello Sir,
    Thanks for your time and feedback, we apologise that the product did not meet the basic expectations
    With your feedback will alert our quality team to improvise on the component and test parameters.
    Please do exchange the product with nearby store and sorry for the inconvenience caused. Regards

    Sunita Vijay
    Country Sport Leader-GYM

    Ankush find this answer useful

  • Man
    40-49 år
    26 juni 2018
    Use since 2 till 8 veckor
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    Bad Experience

    I have purchased 3kg PVC dumbbells. They billed me 1100 , where as they billed only 350 for the same product for another person who has been billed 2 minutes before me. I felt very bad.

    Brand's answer :

    Hello Sir

    Thanks for your time and feedback, we apologise for such situations in our stores.Its always fixed price for all our customers, if it is our employee company discounts 30% and if its a trial piece with some damages on the same then it can be discounted.Please let us know the store you had visited , date and time of billing to track the issue and to take necessary actions asap.Sorry for the inconvenience caused.
    Regards
    Sunita Vijay
    Country Sport Leader-GYM

  • 50-59 år
    14 juli 2018
    Use since 1 vecka eller mindre
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    Bon

    Bon

    Brand's answer :

    Bonjour,

    Je suis désolé de voir que nos haltères PVC 2x1,5Kg ne vous ont pas donné satisfaction en usage
    Je vous invite si vous en avez la possibilité à les ramener en magasin pour vous faire rembourser
    Je me permets de vous contacter en privé pour mieux comprendre
    Je vous souhaite une excellente journée

    RENAUD - chef de produit - Domyos

  • Man
    40-49 år
    08 augusti 2017
    Use since 1 vecka eller mindre
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    mecontent

    il sont deja casser

    Brand's answer :


    Bonjour,

    Merci d'avoir pris le temps de nous communiquer votre avis sur les haltères domyos.

    Ceux-ci sont durables et nous sommes désolés si vous avez rencontré un problème inhabituel.

    Je vous conseille de ramener votre produit dans le Decathlon le plus proche afin de procéder à un échange ou un remboursement.

    sportivement,


    Mathieu

  • 29 januari 2018
    That review has been deposited on this product version
    Scarsa qualità

    Si è rotta la gomma

    Brand's answer :

    Buonasera Simona,

    grazie per la sua recensione sui pesi dumbbells twin-pack 2 kg (cod 8336573) che non mancheremo di condividere. La rottura della gomma è alquanto anomala, per questo credo si sia trattato di un difetto di fabbricazione. Comprendendo la sua problematica, la invito a tornare in uno dei nostri punti vendita dove potrà rendere l'articolo e dove il nostro personale sarà a sua completa disposizione.

    Cordialmente
    Simone Taricani Decathlon San Giovanni Teatino

  • Man
    11 oktober 2017
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    Scadente

    Materiale della gomma che ricopre è scadente

    Brand's answer :

    Buongiorno Maurizio,
    la ringrazio per aver condiviso la sua opinione sui manubri PVC 2 x 1Kg. Il team Domyos è sempre molto attento alle risalite della propria clientela, e per questo ho già inoltrato loro i suoi feedback sul manubrio. Ricordandole la nostra politica soddisfatti soddisfatti, la invito a continuare a recensire i nostri prodotti su Decathlon.it, e la ringrazio per aver dedicato del tempo per condividere la sua esperienza. Le auguro un buon allenamento!

    Carmelo Cali Esperto Fitness & Sport da Combattimento Decathlon Italia

  • Kvinna
    30-39 år
    21 juli 2017
    Use since 2 till 8 veckor
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    kunststof bleek stuk bij thuiskomst

    kunststof plastic buitenkant bleek gescheurd. teleurstellende kwaliteit.

    Brand's answer :

    Beste Maria,
    Bedankt voor je review over de Dumbbells 3 kg.
    Wat vervelend dat ze al direct kapot zijn gegaan.
    We zullen je feedback doorgeven aan de product manager.
    Je mag de dumbbells retour brengen of ruilen in een winkel naar keuze.
    Met sportieve groet,
    Sanne Digital sport leader DECATHLON

ÖVERST PÅ SIDAN