BIENTÔT ÉPUISÉ
  • TC7 Löpband
  • TC7 Löpband
  • TC7 Löpband
  • TC7 Löpband
  • TC7 Löpband
  • TC7 Löpband
  • TC7 Löpband
  • TC7 Löpband
  • TC7 Löpband
  • TC7 Löpband
  • TC7 Löpband

TC7 Löpband

Ref.
8284676
Produktens plus
Bättre prestationer för att överträffa dig själv!
7 999,00 kr*
varav miljöavgift
9,12 kr
Mångsidighet
Hastighet: 1 -18 km/h. Motor: 2.5 HK oavbrutet. Automatisk lutning: 0-10%.

EGENSKAPER

Mått hopfälld:
L180 x B 84 x H152 cm.
Mått hopfällt:
L100 x B 84 x H173 cm.
Vikt:
90 kg.
Kartongens vikt
94 kg.
Material
Ram: 80% Stål, 20% 0 ; : 40% Kopppar, 35% Stål, 10% 0, 10% Mässing, 5% Aluminium
Designad för att
löparen som vill prestera.
Garanti
5 år på stomme, 2 år på motor, delar och arbete. Service: Vänd dig till domyos.com

RÅD

Underhållstips
För att förlänga livslängden på ditt löpband samt din egen användarkomfort ska du tänka på att regelbundet kontrollera att skruvar och bultar är riktigt åtdragna. Detta förhindrar störande ljud eller för snabb nötning av produkten.
Lagrings Tips
Förvara ej i fuktigt utrymme: Passar inte för utomhusbruk
Användningsrestriktioner
Endast för hemmabruk. Användarens maxvikt: 130 kg.

KOMPLETTERANDE INFORMATION

Beskrivning av KALORI-programmen 1 till 5
1/ 200 KAL : förbränn 200 kalorier på 20 min. Maxhastighet på 8 km/h. Ingen lutning. 2/ 250 KAL : förbränn 250 kalorier på 20 min. Maxhastighet på 9,5 km/h. Maximal lutning på 4%. 3/300 KAL : förbränn 300 kalorier på 30 min. Maxhastighet på 6,5 km/h. Maximal lutning på 5%. 4/350 KAL : förbränn 350 kalorier på 30 min. Maxhastighet på 7 km/h. Maximal lutning på 10%. 5/ 400 KAL : förbränn 400 kalorier på 40 min. Maxhastighet på 7 km/h. Maximal lutning på 8%.
Beskrivning av KALORI-programmen 6 - 10
6/450 KAL : förbränn 450 kalorier på 40 min. Maxhastighet på 7 km/h. Maximal lutning på 10%. 7/500 KAL : förbränn 500 kalorier på 40 min. Maxhastighet på 7,5 km/h. Maximal lutning på 8%. 8/600 KAL : förbränn 600 kalorier på 30 min. Maxhastighet på 13,5 km/h. Maximal lutning på 5%. 9/600 KAL : förbränn 600 kalorier på 40 min. Maxhastighet på 11 km/h. Maximal lutning på 2,5%. 10/700 KAL : förbränn 700 kalorier på 40 min. Maxhastighet på 11 km/h. Maximal lutning på 8,5%
Beskrivning av PRESTATIONS-programmen 11 - 15
11/ PRESTATION 1 : 20 min. Maxhastighet på 11 km/h. Maximal lutning på 4% 12/ PRESTATION 2 : 30 min. Maxhastighet på 9,5 km/h. Maximal lutning på 4%. 13/ PRESTATION 3 : 45 min. Maxhastighet på 10,5 km/h. Maximal lutning på 10%. 14/ PRESTATION 4 : 60 min. Maxhastighet på 9,5 km/h. Maximal lutning på 7%. 15/ PRESTATION 5 : 60 min. Maxhastighet på 12 km/h. Maximal lutning på 5%.
Beskrivning av PRESTATIONS-programmen 16 - 20
16/5KM DISTANS : 5 km att avverka. Maxhastighet på 10 km/h. Maximal lutning på 3%. 17/10KM DISTANS : 10 km att avverka. Maxhastighet på 11 km/h. Maximal lutning på 1,5%. 18/15 KM DISTANS : 15 km att avverka. Maxhastighet på 13 km/h. Maximal lutning på 2%. 19/30MIN RUN : 30 min löpning. Maxhastighet på 13,5 km/h. Maximal lutning på 6,5%. 20/40MN RUN : 40 min löpning. Maxhastighet på 10,5 km/h. Maximal lutning på 10%.
Bruksråd nr 1: andning och inställning
Glöm inte att det är viktigt att andas rätt under träningen! Tänk på att dra in luft genom näsan och ut genom munnen. Spring med avslappnade axlar. Och ha en så naturligt löpstil som möjligt!
Bruksråd nr 2: Placera dig väl på löpbandet
För att få en så bra start som möjligt, placera fötterna på fotstegen innan du sätter igång löpbandet. Starta det och placera dig på löpbandet. Träningen kan börja! Tänk på att placera dig väl i mitten av löpytan, framtill.
Bruksråd nr 3: Använd rätt skor
Tänk på att använda löparskor anpassade för din praktiknivå för din egen komfort.
Bruksråd nr 4: Effektiv ihopfällning av löpbandet
För att enkelt fälla upp löpbandet, tänk på att inte sträcka ryggen när du lyfter upp den. Böj ryggen, ta tag i brädan och lyft den med så rak rygg som möjligt tills den låses.
Bruksråd nr 5: placera ditt löpband på en anpassad beläggning
För optimerad träningskomfort rekommenderar vi att du placerar löpbandet på anpassade plattor på marken. Detta är särskilt viktigt på hårda underlag (parkett, betongplattor, kakelgolv). Det finns 3 syften med dessa plattor, i likhet med Domyos DF 920 : 1/ förstärka produktens stabilitet vid användning 2/ dämpa vibrationerna och ljudet vid träning 3/ skydda ditt golv
Råd från vårt team
Ät högst en timme innan träningspasset. Tänk på att ha rätt kläder. Undvik kläder med lös passform. Använd välanpassade skor och knyt dem väl. Tänk på att ha en vattenflaska inom räckhåll och drick långsamt i små klunkar.
ÖVERST PÅ SIDAN