• Hopprep med tyngd
  • Hopprep med tyngd
  • Hopprep med tyngd
  • Hopprep med tyngd

Hopprep med tyngd

Ref.
8291238
Produktens plus
Hopprepet anpassas enkelt efter användaren. Väst med 2 avtagbara vikter på 2×80 g för varierad träning (kondition och styrka)
129,00 kr*
Justerbara
Snabb justering. Passar alla.
Ergonomiskt grepp
Ergonomiska handtag för ett bättre grepp.
Vikt
Med 2 avtagbara tyngder på 80gram (totalt 160 gram).
Åkkomfort
Hopprep som gör att man kan träna med ett bra tempo.

EGENSKAPER

Repets längd
2,70 meter
Rep
Justerbar
Användning
inomhus
Material
Rep : 100.0% PVC (polyvinylklorid) Handtag : 50.0% Polyuretan, 50.0% Polypropylen Viktskivor : 100.0% Järn
Designad för att
dig som hoppar hopprep regelbundet (2 till 3 gånger i veckan).
Garanti
2 år

RÅD

Underhållstips
Rengör med en fuktig svamp.
Lagrings Tips
Det är lämpligt att sträcka repet från en fast punkt att förhindra att det rullar ihop sig.
Användningsrestriktioner
Vi rekommenderar starkt att du använder skor.

LÄR DIG KOSTNADSFRITT HUR DU ANVÄNDER DINA PRODUKTER OCH TILLBEHÖR FRÅN DOMYOS MED VÅRA VIDEOR.

Hopprepet från Domyos hjälper dig att träna kondition och balans, få en slankare figur och bränna maximalt med kalorier.
Domyos erbjuder övningar på video som har producerats och skapats i samarbete med de professionella och välutbildade träningscoacherna från våra fitnesscenter, Domyos Club.
 

KOMPLETTERANDE INFORMATION

Hur justerar man hopprepet?
Ta bort stycket längst fram på handtaget. För att bestämma längden, sätt ned en fot på mitten av hopprepet. Dra sedan handtagen uppåt på sidorna av kroppen. För nybörjarnivå eller avslappnad längd, ska handtagen räcka till axlarna. För expertnivå ska de vara kortare och räcka till naveln ungefär. Klipp av överskottet och håll det inte hopvirat i handen.
Hopprepets fördelar
Hoppa hopprep är ett effektivt sätt att bränna kalorier, gå ner i vikt, förbättra sin form eller få en platt mage. Det är både enkel och komplett träning som förbättrar balansen och ger bra hållning. Att hoppa hopprep tränar musklerna på nederdelen av kroppen, och kullagren formar armarna. När man lärt sig, är det en sport som hjälper till att öka uthållighet och kapacitet.
Hoppa riskfritt
Du ska hoppa samtidigt som du drar in magen och spänner magmusklerna Spänn bäckenet för att undvika att korsryggen kröks vilket kan leda till smärta och att ländkotorna skadas. För att bli bra på att hoppa och få bra balans bör du först hoppa två gånger per rotation på repet: eller två gånger på höger fot och sedan två gånger på vänster. Vi rekommenderar starkt att du använder skor för stötdämpning
Energiförbrukning
15 minuter hopprep är lika mycket träning som 30 minuter löpning. 1 timmes träning kan bränna upp till 725 kalorier!
Titta på våra gratisvideos för att använda din produkt mer effektivt.
På <a href="http://www.domyos.com" target="_blank">Domyos.com</a> hittar du träningsvideos med övningar och förklaringar av våra coacher i vårt Fitnesscenter, Domyos Club.

Tips

  • FITNESS
    conseils-energy-astuce-corde-bruleur-de-calories

    Hopprepet är det perfekta träningstillbehöret för att bränna kalorier, gå ned i vikt, få platt mage, undvika celluliter och dessutom förbättra sin uthållighet.

    (3)
  • FITNESS

    Vill du bränna kalorier på rekordtid? Då föreslår vi ett träningsprogram med hopprep för att gå ner i vikt och för att forma din kropp. Nu är det din tur!

    (2)

Du kanske även är intresserad av dessa produkter

ÖVERST PÅ SIDAN