• AB WHEEL
  • AB WHEEL
  • AB WHEEL
  • AB WHEEL
  • AB WHEEL
  • AB WHEEL
  • AB WHEEL

AB WHEEL

Ref.
8350221
Produktens plus
Lätt att använda och mycket effektiv. Du kommer att stärka de bakliggande magmusklerna genom att träna axlar och armar. Kompakt, fällbar, lätt att använda och förvara.
79,00 kr*
Mångsidighet
Dubbla hjul som ger bra fäste och maximal kontroll
Stabilitet
Dubbla hjul som ger bra fäste och maximal kontroll.
Ergonomiskt grepp
Skumgrepp för maximal komfort.
Lättransporterad
Kompakt, fällbar, lätt att använda och förvara

EGENSKAPER

Material
Struktur : 100.0% Polypropylen Skum : 100.0% Nitrilgummi (NBR) Handtag : 100.0% PVC (polyvinylklorid)
Designad för att
styrketräning och cross training.
Garanti
2 år

RÅD

Användningsrestriktioner
Användarens maxvikt: 110 kg. Endast för hemmabruk.

LÄR DIG KOSTNADSFRITT HUR DU ANVÄNDER DINA PRODUKTER OCH TILLBEHÖR FRÅN DOMYOS MED VÅRA VIDEOR.

Magtränaren AB Wheel från Domyos hjälper dig att bygga muskler på djupet längs hela midjan, samtidigt som du även tränar axlar och armar.
Domyos erbjuder övningar på video som har producerats och skapats i samarbete med de professionella och välutbildade träningscoacherna från våra fitnesscenter, Domyos Club.
 

KOMPLETTERANDE INFORMATION

Upptäck våra gratis träningsvideor för sätt att använda produkten
På <a href="http://www.domyos.com" target="_blank">Domyos.com</a> hittar du träningsvideos med övningar och förklaringar av våra coacher i vårt Fitnesscenter, Domyos Club.
Varför ska jag använda AB Wheel från Domyos?
Du kommer att bli överraskad av hur enkel den är att använda! Det räcker med att träna en kort stund varje dag för att snabbt se hur musklerna utvecklas. För att skydda knäna från skador är det bra att använda en fitnessmatta.
Hur använder jag den?
Det är ett hjälpmedel som är lätt att använda. Det räcker att du sätter dig med ansiktet mot golvet med din AB Wheel stadigt i händerna och rullar framåt. Ju mer du sträcker ut dig, desto jobbigare blir det att dra tillbaka kroppen, och du tränar på så sätt dina muskler med fokus på magmusklerna. Gå tillbaka till din ursprungsposition och upprepa rörelsen ett tiotal gånger
ÖVERST PÅ SIDAN